Food & Beverage: Τα «must» στο πρωινό του ξενοδοχείου

Food & Beverage: Τα «must» στο πρωινό του ξενοδοχείου

Το πρωινό γεύμα στο ξενοδοχείο είναι μία από τις βασικές πηγές αξιολόγησης ποιότητας του καταλύματος, συνήθως προσφέρεται δωρεάν (εντός τιμής δωματίου) και λαμβάνει και τα περισσότερα σχόλια από τους πελάτες. Ταυτόχρονα είναι μία μεγάλη πηγή κόστους για την επιχείρηση και γι’ αυτό είναι απαραίτητο να συνδυάζουμε επιτυχημένες συμφωνίες προμηθευτών με ποιοτικά προϊόντα έτσι ώστε να εξασφαλίζουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση και ποιότητα με το ασφαλέστερο κόστος για την επιχείρηση.

Τα βασικά είδη που είναι απαραίτητα για το πρωινό ενός ξενοδοχείου

• Καφές: όλα τα είδη (γαλλικός, στιγμιαίος, ελληνικός)
• Γάλα: μερίδες, άπαχο, πλήρες
• Τσάι: τουλάχιστον δύο είδη σε φακελάκια
• Χυμοί: Πορτοκάλι και ένα ή περισσότερα είδη
• Βούτυρο σε μερίδες
• Μαργαρίνη σε μερίδες
• Ψωμί: δύο τουλάχιστον είδη – ιδανικά σε μερίδες για λιγότερη φύρα
• Αλλαντικά: Τουλάχιστον δύο είδη σε φέτες
• Τυριά: Τουλάχιστον δύο είδη κίτρινων τυριών σε φέτες
• Μέλι: Μερίδες ή χύμα (ίσως και παραπάνω από ένα είδος)
• Δημητριακά: Τουλάχιστον δύο είδη
• Γιαούρτι: σε μερίδες ή χύμα (ιδανικά δύο είδη)
• Ποικιλία εποχικών φρούτων: Καθαρισμένα ή ολόκληρα
• Αυγά: βραστά ή ομελέτα ή «μάτια» ή συνδυασμός
• Κρουασάν: τουλάχιστον ένα είδος
• Πραλίνα σοκολάτας: σε μερίδες ή χύμα
• Μαρμελάδες: τουλάχιστον δύο είδη

Από εκεί και πέρα, για ένα πιο πλήρες και πλούσιο πρωινό θα μπορούσατε να κάνετε προσθήκες που σίγουρα θα ικανοποιούσαν μεγαλύτερο εύρος πελατών και γούστων.

• Ξηροί καρποί και αποξηραμένα φρούτα
• Μπισκότα (τουλάχιστον δύο είδη)
• Ψητό μπέικον και λουκάνικα
• Ποικιλία από κέικ
• Ποικιλία σφολιατoειδών (γλυκά και αλμυρά)
• Γλυκά του κουταλιού
• Ελιές, ντομάτα σε φέτες, αγγούρι σε φέτες
• Φασόλια κόκκινα (baked beans)
• Σολωμός φιλέτο
• Μπάρες δημητριακών
• Ρυζόγαλο και διαφόρων ειδών κρέμες
• Παγωτό
• Ρancakes ή / και κρέπες ή / και βάφλες
• Φρυγανιές συσκευασμένες ή χύμα

Τέλος, μαζί με την ομάδα μάρκετινγκ – F&Β manager- chef μπορείτε να κάνετε μία έρευνα στις καταναλωτικές συνήθειες των πελατών σας και να διαμορφώσετε ανάλογα τα είδη που θα παρέχετε στο πρωινό σας έτσι ώστε να έχετε στοχευμένο προϊόν που θα καλύπτει το γούστο της πλειοψηφίας των διαμενόντων.

Το άρθρο υπογράφει η ομάδα του TourisThings.gr